The Best bookmaker bet365

Menu

Nu puneţi botul la strategiile lui Ponta!

Victor Ponta încearcă o alipire de simbolurile mai mult sau mai puţin populare care-i ies în cale, doar aşa ca să câştige simpatie. Dacă nu pricepeţi de la început cum e strategia "alipirii la simbol", aveţi puţintică răbdare, că o să explicăm pe larg. 

Se ştie că atunci când vrei să adaugi la imaginea ta un plus de simpatie, trebuie să fii văzut în compania unor personaje pe care poporul cel mare, mult, gros şi prost le consideră simpatice, fără măcar să ştie de ce. Pe româneşte, e un fel de: "spune-mi cu cine te însoţeşti, ca să-ţi spun cine eşti!

Să le luăm pe rând!

Masa lui Ponta cu "ciobanul Ghiţă" 

Ciobanul Ghiţă (personaj întruchipat de Gheorghe Dănuleţiu) este un concept publicitar creat în aşa fel încât să atragă simpatia totală a pulimii proaste, ignorante şi credule. Mecanismul e fix cum urmează... Hă, hă - iete un cioban cu tabletă! Hă, hă - iete un cioban cu internet pe mobil! Hă, hă - iete ce simpatic e ciobanu' ăsta! Hă, hă - hai să-i dăm "Like" pe Facebook! Totul pleacă de la un "hă, hă!" spontan, după care se termină apoteotic cu 470.000 de like-uri luate de "cioban" şi cu Ponta care mănâncă cârnaţi cu el! Hă, hă - ce simpatic e şi Ponta! Hă, hă - Ponta a mâncat cu ciobanul! Hă, hă!  

Masa cu Regele Mihai 

Vai, că n-a fost masă... Vai, că a greşit echipa de campanie de imagine on-line a lui Ponta... Vai, că e o regretabilă eroare... Vai, că... scuze! Vai, că masa cu Regele Mihai a fost în altă zi, altundeva, nu în cea de-a treia zi de Crăciun, la palatul de la Săvârsin... Vai, vai, vai...! Ei bine, nici nu mai contează. Pulimea nu stă niciodată să analizeze, deci nu face distincţie între detalii - gen când era, cum era, dacă era sau nu era şi aşa mai departe! L-a văzut pe Ponta în poză cu Regele, aia e! Ponta e cu Regele! Ponta-Regele. Ponta-Regele. Vă daţi seama? Cu Regele! Şi fiindcă monarhia şi Regele acumulează tot mai multă simpatie - uite că şi Ponta e "acolo, ceva, şi el" cu Regele. Deci, e bine. Poate nu vă vine să credeţi, dar tulbureala asta mentală e tare bună, când vrei să obţii voturi de la proşti. 

Îngrijorarea pentru Michael Schumacher 

OK, Ponta e copilot. Îi place raliul. Foarte bine, fiecare cu pasiunile şi plăcerile lui. Dar îl cunoaşte personal pe Schumacher? Sunt prieteni? Ei bine, fie că sunt prieteni, fie că nu sunt, o încurajare de tipul - "Sper ca momentele foarte grele de încercare prin care trece să fie depăşite cu bine!" - scrisă de Ponta pe Facebook, referitoare la Schumacher este doar o strategie simplă de imagine! În viaţa reală, dacă un prieten de-al tău suferă un accident sau un idol de-al tău păţeşte un necaz, primul lucru nu te duci pe Facebook, să te exprimi public! Decât dacă vrei să te "lipeşti" cumva - în mod public - de neplăcutul  eveniment. Uite ce om bun e Ponta, va zice pulimea! Îl doare de Schumacher! La fel ca pe noi toţi! Că şi pe noi ne doare! Şi nouă ne pasă! Săracul Schumacher! Ce bun e Ponta! Bietul Schumacher! Ce simţitor e Ponta! Schumacher-Ponta. Pricepeţi mecanismul??? Cam aşa au făcut toţi politicienii, pe Facebook, şi atunci când s-a întâmplat accidentul de la Muntenegru. Nu mai pridideau cu condoleanţele, adresate familiilor victimelor! 

Faptul că strategiile lui Ponta de a "culege" simpatie sunt atât de transparente, atât de banale şi atât de simpliste, arată un singur lucru: că lumea e tot mai proastă. Carevasăzică, pune botul la prostii din astea de copii de clasa a II-a!

Share

The best bookmaker bet365.artbetting.co.uk